Cumartesi Şekeri

Cumartesinin neşesine kırmızı güzel gider ,diye düşündüm. Kırmızı köşeli boncuklar ile siyah köşeli boncukları  tek bir bileklikte birleştirdim. Bilekliği tasarlarken bağlayıcı halkalardan kullanmadım.Boncukların içinden geçirdiğim halkalı teli kıvırırken diğer boncuk ile birleştirerek kıvırdım. Halkalı tel ,birleştirici halkalara göre  daha sağlam ve daha dayanıklı oluyormuş , yaptığım bileklikleri kullanırken fark ettim ve önemli bir püf noktası olduğunu düşündüğüm için buraya not düşmek istedim...

Küpelerin Kalpli aparatını Eminönü'ndeki bir toptancıdan aldım. Kararma yapmıyor kesinlikle. Kalpli küpe malzemesine hem köşeli siyah hem de kırmızı boncuk kullanarak hareket kazandırdım.
Cumartesi Şekeri  adını verdiğim bu bileklik ve küpeyi keyifle yaptım ve taktım.Şahsım adına çok beğendim ,umarım sizler de beğenirsiniz...
Hepimize bol keyifler dilerim ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Telif Hakları

Sitede yayımlanan takıların tasarımları ve tüm telif hakları Karnaval Takı'ya ( karnavalltaki.blogspot.com'a ) aittir.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takı Severler

Bumerang

1

Yazar Cafe