Mavinin Kalbi

Mavi tonlarının ve beyazın buluştuğu hafif ve güzel bir  tasarım oldu. Kolye tasarlarken hafif olmasına dikkat  ediyorum. Gün boyu çalışırken boyunda olacağı için hafif ve kullanılır olması çok önemli ...
Mavinin iki tonunda  yuvarlak boncuk , damla  şeklinde beyaz  boncuk ve mavi tonlarından bir boy  küçük  beyaz boncuk kullandım. Kalpli kolye ucunun sarkan bölümüne  damla boncuklar ile üçlü dizim yaptım.Sonrasında ise  çift taraflı aparatları  aralara serpiştirdim.Boncuk dizimi bittikten sonra gümüş kaplama zincir ile kolyenin boynun arkasında  kalan bölümünü tamamladım. Zincir ile  kolyeye hafiflik kattım. Boncukla tamamlasaydım biraz daha ağır bir kolye olacaktı.  Zincir ile  hem hafiflik hemde  ayrı bir hoşluk kazandırdığımı düşünüyorum...
Mavilerin buluştuğu ve  damlaların hareket kattığı cıvıl cıvıl bir kolye , yaza  renk katacağı kanaatindeyim , umarım kolye severler de  beğenir...

0 yorum:

Yorum Gönder

Telif Hakları

Sitede yayımlanan takıların tasarımları ve tüm telif hakları Karnaval Takı'ya ( karnavalltaki.blogspot.com'a ) aittir.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takı Severler

Bumerang

1

Yazar Cafe