Ateş Kırmızı Kolye


Yaz aylarında açık yaka bluzlara yakışacak  bir kolye. Tasma tarzında boynu saracak uzunlukta tasarladım. sonsuzluk figürü ve ateş kırmızının uyumu çok hoş oldu.

Kolye için boncukları birbirini bağlayacak minik halkalar , kırmızı boncuk , boncukları daha güzel gösterecek olan kapaklar , sonsuzluk figürü ve kolyenin boyna takılıp çıkarılması için  kullanılan penguen aparatını kullandım.Oldukça hafif  bir tasarım oldu.
Yapımı kolay ve oldukça şık bir kolye .Severek kullanıyorum ve yaz günleri için naçizane tavsiye ediyorum.

2 yorum:

Zeugma 15 Nisan 2013 09:02  

Ellerine sağlık İlknurcum..
Hepsi ince birer zevk ürünü..
İyi günlerde kullan..

Unknown 16 Nisan 2013 13:49  

Teşekkür ederim Zeugmam , beğenmene çok sevindim..

Yorum Gönder

Telif Hakları

Sitede yayımlanan takıların tasarımları ve tüm telif hakları Karnaval Takı'ya ( karnavalltaki.blogspot.com'a ) aittir.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takı Severler

Bumerang

1

Yazar Cafe