Baharın Renkleri

Cıvıl cıvıl bir kolye olduğu için "Baharın Renkleri " adını verdim . Yapımı baya uğraştırdı.Boncukların teker teker halkalardan geçirilip uçlarından halka oluşturulması ve sonrasında dizilmesi oldukça zaman aldı.Vakit gerektiren fakat bitiğinde  acayip keyif veren bir model...
Özellikle lacivert , bebe mavisi  ve iki farklı boy da beyaz  boncuk kullandım.Üç halkalı ara bağlantı ucuna farklı üç dizilim yaptım.Her sıranın uzunluğu farklı.Boyna yakın ilk sırayı hepsinden kısa .Sarkık görüntü elde etmek için boylarının farklı olması gerekiyordu.deneyip yanılarak buldum uzunluklarını.Görüntüye farklılık katmak için orta sıraya metal kalpler dizdim.Boncukların arasında değişik bir tat oluşturdu.Sonuç olarak  üç sıradan oluşan dolgun bir görüntü çıktı ortaya...

 Özellikle  bahar ve yaz aylarında  açık yaka bluzlarda  dolgun bir görüntü oluşturacağını düşündüğüm için tasarladım bu modeli.Ben beğendim ,umarım sizler de beğenirsiniz...

2 yorum:

Moda Motto 15 Nisan 2013 06:25  

Cidden çok şık ve baharlık bir tasarım olmuş :)

Unknown 17 Nisan 2013 12:58  

Beğenmenize çok sevindim...
iyi akşamlar dilerim :)

Yorum Gönder

Telif Hakları

Sitede yayımlanan takıların tasarımları ve tüm telif hakları Karnaval Takı'ya ( karnavalltaki.blogspot.com'a ) aittir.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takı Severler

Bumerang

1

Yazar Cafe