Yaz Güneşi Bileklik

İlk acemiliğimin göz bebeği bu bilekliği yapmak için baya uğraştım elimde  penseyle.Halkaları tek tek sayarak boncukların etrafından geçirdim.Çift taraflı zincirlenmiş bir görünüme sahip oldu. Bilekte çok şık ve göz alıcı duruyor...
Yaz aylarının yaklaşıyor olması ve yaz renklerinin cıvıl cıvıl olmasından dolayı altın sarısı ve lilayı tercih ettim. Bakır, metal veya nikel renklerinde bu kadar hoş bir görünüm elde edemedim. Bu tasarıma en çok altın sarısı zincir yakıştı...
Bu güzel renklere Yaz Güneşi demeyi tercih ediyorum.Ne de olsa güneşi ve yazı sabırsızlıkla bekliyoruz...

1 yorum:

pınarpare 2 Nisan 2013 04:35  

Güneşin kızından da bu ismi vermesi beklenirdi :)ellerine,emeğine sağlık cancanım...

Yorum Gönder

Telif Hakları

Sitede yayımlanan takıların tasarımları ve tüm telif hakları Karnaval Takı'ya ( karnavalltaki.blogspot.com'a ) aittir.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takı Severler

Bumerang

1

Yazar Cafe